Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Érdemes Élni

Az életemröl gondolataimrol gondjaimról játékról halálvágyról félelem a jövöttöl nökröl insomnia depreszio.

Friss topikok

Címkék

Lehuzás

2012.02.28. 01:12 ttlife

Ma nagy nehezen mikor felkeltem akkor elmentem és levágtam a hajamat egy sima hajvágás volt egy csóró kis üzletbe, mégis mivel nem kérdeztem meg elöre egyböl 2.5 ezer forintba került elég nagy lehuzás, de jo munkás lévén lenyeltem és kifizetem van ahol ennyiért cumiznak is komolyan. Mert kb 3 hónapja voltam itt akkor fele volt szinte igaz másik klimaxos nö személy csinálta.

Aztán meg szopatam magamat még pluszba semmi pénz nem volt a telomon mert feltöltös kártyám van mert nem sokat használom neten akartam online rátölteni rég nem használtam az e-bankot anyira hogy nem tudtam belépni pedig nem hiném hogy elrontotam jelszót. Na irány egy  ATM ahol extra szopás nem engedte kártyával tölteni a mobilra nem tudom miért ha már kimentem elmegyek bankba ahol elmondták csak telefonon lehet visza állitani és úlj jelszavat megadni a számlámnak. Ez is fura ott ülök és hivjam fel öket ezt is aki kitalálta nagyon szép csak gratulálni tudok a zseninek eltudom képzelni ezért biztonsági megoldásért hány millás siker díjat kapott valaki a bankba. Egy olyan intézmények amely nem végez termelö munkát csak tisztán másokat húzzle. Annyira képesek voltak hogy egyenleget töltsenek fel és igy mikor haza értem felhivtam és elintéztem ezt a szarságot.

Egy normális világba nem kénének hogy bankok legyenek és föleg nem nagy hatalmú bankok akik akár háburókat tudnak eldönteni vagy kirobantani. Soha nem lett volna szabad a bankokat kiengedni az állam irányitása alól hisz nem véletlenül olyan hatalmasok mára hogy diktálnak az államnak ök jutatnak hatalomra embereket vagy buktatnak el.

A másik amit gusztustalanak tartók a bankok mért adhatnak kölcsön olyan pénzt ami nem is létezik nincs rá fedezetük nekünk se lehet?

Hát én teljesen megértem Tyler Durdont hogy kiakarja csinálni öket.

Ezt kör szopás egy apró dolog elvisz félnapot és egy csómó ideget eszik vele az ember.

Saját magunk rabszolgái vagyunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ppppiapokerpina.blog.hu/api/trackback/id/tr254218880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása