Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Érdemes Élni

Az életemröl gondolataimrol gondjaimról játékról halálvágyról félelem a jövöttöl nökröl insomnia depreszio.

Friss topikok

Címkék

Insomnia

2012.02.27. 03:19 ttlife

Szerintem sokan látták a  Harcosok klubja cimü filmet ahol Edward Norton Folyton az álmatlansággal küzd.

Én se vagyok képes mostanában csak ugy elaludni általában 24-30 óra ébren lét után csak kidölök.

Na lényeg valami ilyent mond a filmeb az álmatlanságról : Egy insomniásnak semmi nem tünnik valodinak minden csak egy másolat a másolat másolatának másolata. Velem és néha igy van mikor egy plázába ücsörgök és azt nézem akkarok én ide tartozni szépek világába akik akinek minden az megasztár és a valóvilág show.

Elég hamis dolgok ezek szinte bálvány imádás néha lehet ez ember vagy csak egy divatmárka tényleg az határoz meg minket  milyen márkát veszunk vagy hogy melyik kortárs -müvész- nek küldönk sms-t .

Komolyan gondoljunk ebbe néha bele mekkora cumi már hogy azt nézzük tévébe ki hogy szenved éjszak vagy hogy ki kivel veszekszik vagy szeretkezik éppen. Ha értelmesek vagyunk és magunkba nézzük tudjok jól ez mekkora baromság, mindenki szivesen nézne egy jó koncertert vagy egy természet filmet nem beszélve gyerek korunk nosztalgia dolgairol a cowboy filmek és ma már nevetségesnek tünnö sorozatokról akár kit, mcguyver, magnum, kojak, columbo stb...

Probálom ma is néha ezeket nézni de rá jöttem akkoriban jónnak tüntek a közhelyek sokszor azért szép mert gyerek voltam és otthon voltam a családdal.

Nagyon eltértem az álmatlanságtól néha sok uj dolog tünnik fel 30 óra ébren lét utána világba, szeretek elmenni reggel 7 kor nyitás után vásárolni az interspárba az alleba itt van közel hozzám.

Nem dohányzom de ilyenkor mikor kezdek már kómába esni nem tudom néha szinte mi valódi és mi nem elszivók egy cigit ami csak megdobja a hatást. Azt szeretem ilyenkor végül is kevés ember és azok jól megfigyelhetük viszont ahogy fáradtan vagy életvidáman mászkálnak hol sitve hol lassan munka közbe.

De ami fontos egynek sincs még ilyenkor elbaszva napja és érzik azt uj nap tiszta lap (tabula rasa) van még türelem nem szambáznak 10 percig hogy melyik pénztárnál spórolhatnak 5 percet. Amit én ebböl leszürök az emberek legnagyobb része tiszta lapra vágyik vagy csak tisztábra néha.Mindenkinek van olyan amit kiakarna hagyni a multjából kitörölni meg nem történi tenni persze nekem is van kb az életem.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ppppiapokerpina.blog.hu/api/trackback/id/tr564212481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása