Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Érdemes Élni

Az életemröl gondolataimrol gondjaimról játékról halálvágyról félelem a jövöttöl nökröl insomnia depreszio.

Friss topikok

Címkék

Ébredés

2012.02.27. 15:19 ttlife

Nagy nehezen most keltem fel már délután 3 ora van.De muszály volt felkelnem fájt gyomrom rég ettem és tisztára szarul nézek ki szokás szerint.

Ma kemény programon hajvágás a moricznál egy kis ódivatú hajvágu szalonba nem vagyok oda dologért de túl kell rajta esni 3havonta legalább.Ezért is kapkoduk most kicsit de gondoltam ide bökök valamit hátha valaki olvassa.

Nem szeretem ezeket modern szalonokat  nem azért megyek oda hogy elkényeztesen csak tolját le sérómat és kész lehetöleg minél olcsóban. Nem kell hajmosás itthon is megtudom csinálni tök jó volt gyerekoromba elmentük egy ismeröshöz leültönk 5 perc és kész.

Na nem tudom még magamba beszélek-e már mint itt na rohaon este mindenütt sokan vannak ha kijönn a nép a melóból.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ppppiapokerpina.blog.hu/api/trackback/id/tr214215609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása