Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Érdemes Élni

Az életemröl gondolataimrol gondjaimról játékról halálvágyról félelem a jövöttöl nökröl insomnia depreszio.

Friss topikok

Címkék

Blog

2012.02.27. 04:05 ttlife

Nem tudom valaki olvassa ezt bejegyzéseket csak remélni tudom.

Rengeteg gondolatom van amit szeretnék megosztani sok mindenröl de nagyon nehéz nem tudom hol kezdjem, vegyek témákat vagy napi esményket.

Most eddig irtam pár dolgot általánoságba most hajnali 4 van jo lenne aludni meg is próbálom.

Ma ez úgy fog festeni nagy sorozat függö vagyok agymosásnak jó majd erröl is irok bővebben egyszer.Elinditom a california cimü sorozat egy epizódját  és a többi be van téve lejátszóba szóval ez fog menni még el nem alszom rajta, mert igy nincs az a nehéz pillanat mikor várom az álom manót csak megtörténik és kész.

És kíváncsi leszek lesz-e valaki aki elolvasott valamit ebböl  a kavarásból amit írtam ide?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ppppiapokerpina.blog.hu/api/trackback/id/tr174212529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása