Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Érdemes Élni

Az életemröl gondolataimrol gondjaimról játékról halálvágyról félelem a jövöttöl nökröl insomnia depreszio.

Friss topikok

Címkék

Álmatlanul

2012.02.27. 07:45 ttlife

Még mindig nem tudok aludni kezdem ugy érezni nem is fog menni és közbe gondolatok járnak a fejembe.

Például az hogy ha beválik ez blog napi hireket is fogok komentelni itt de csak ha lesz egy minimális olvasotság.

Na most viszont nagyon fáradt vagyok jó lenni kiütni magam régen kaptam egyszer egy stilnox nevű gyogyszert az bevetem és szinte 20 perc mulva minden körülmények közt elaludtam és 2 óráig fel se lehetett kelteni. nagyon pihentetö volt.

Mostanában néha szedek egy egy külföldi bogyot de nehéz hozzá jutnom és nem túl erős se, többet kell beszedni és akkor is csak kicsit lelassul szivem és eltudok aludni. Ilyenkor jól jönne mert olyan kómás vagyok még kiverni sincs kedvem pedig igazi rejszolo gép vagyok minden nap csinálom szinte soha nem marad el, talán egy bejegyzésbe evvel is majd bövebben foglalkozom,

Nincs beteg biztim és nem értem mért kell minden rendes valamire való dolognak vagy vénykötelesnek lenni vagy illegálisnak. Nem hiszem hogy többen halnának meg a saját kezektöl ha náhány cuccot online is meglehetne rendelni gondolok altatokra nyugtatokra és más gyogyszerekre. Erröl csak összeesküvés elmélet jutt eszembe evvel  is az életünket akarják szabályozni a vezetöink akik csak azoknak kedveznek akik pénzelik a kampányokat.

Politika na erröl is van véleményen önigazóló munka kör ha nem bizonygatnák önmaguk szükségét nem is hiányoznának nekünk. mikor megnézek egy foglalkozást az jutt eszembe vajon 2 ezer éve lett volna igény hasonlora? Például ingatlan ügynökre vagy paparazzi fótósra , ügyvédre, stylistra, dietetikusra, pénzügyi tanácsadókra stb,,, Egy jól müködö világba nem is léteznének,

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ppppiapokerpina.blog.hu/api/trackback/id/tr984212620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása