Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Érdemes Élni

Az életemröl gondolataimrol gondjaimról játékról halálvágyról félelem a jövöttöl nökröl insomnia depreszio.

Friss topikok

Címkék

2012 feb 27

2012.02.27. 02:42 ttlife

Hi

Többször irtam már naplót leginkább magamnak vagy poker miatt.

Most azért irok hátha elolvassák és komentálják is megosztok gondolatokat idézeteket .

Szeretném tudni mások mit gondolnak róla.

Mert sokszor magam se tudom mit gondoljak az életröl erröl a fertöröl itt budapesten.

Elég szélsöségesen látok dolgokat mert borzasztoan hangulat ember vagyok pillanatoként változok néha azt hiszem hedonista vagyok máskor pedig önkinzó típus.

Pokerböl élek online keverem a szart már évek óta.

Erröl pár szót online játszom nagyon sok játék ettöl lesz anyi pénzem mint ha dolgoznék egy mcibe nem valami igéretes de ez van 2 éve kitettek melóból. Elötte is játszottam és egyszerübnek tünt mint dolgozni eddig jól el is voltam persze voltak hullám völgyek. Csak mostanában vagyonokat vesztek és ez szar ügy.

Egyáltalán nem tartom szerencsejáték de mostanában hajlamos vagyok mindent arra fogni és utálni fortuna asszonyt egy hálátlan ribancot.

A poker olyan mint a  körding amikor jégen elöknek egy nagy kerámia cuccot és várják hogy becsuszon a körbe na ilyen a  poker is fortuna a csuszó  szar ami végig söpör a játék térén te sepregetsz pedig, de akármit csinálsz bárhogy sikálhatod jeget nem fog 90 fokba kanyart venni.

De van az mondás fortuna kedvencei a bátrak.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ppppiapokerpina.blog.hu/api/trackback/id/tr174212453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása